Swedish players

Kul att man varit här och många andra i över en månad aktivt varje dag och fortfarande ser man folk som är reggade för några dagar sen inte en enda forumpost och såna blir valda varje dag, hela systemet för att ge ut nycklas til linaktiva användare är ju helt tokigt jag förstår inte den går verkligen inte att ge efter dom som är aktiva och loggar in på sitt konto varje dag.
Hur många är de som egentligen har fått beta key nu? hållt på i snart 2 månader ungefär. Och är de någon som vet release date på poe?
Nog är vi otåliga men, vänta & låt dem fixa spelet så bra som dem möjligen kan! :P...För att Quota Rhino(bolt :D) ITS FULLY AWESOME xD.
What is this!? MADNESS!
"
Tack så mycket, hehe jo lite skulle upp till arbetsförmedlingen klockan 09:00. Gick o la mig vid 5 tiden ;)

Gött att det blev en del lir ändå :)
Hur var första intrycket? Vilken klass lirar du :P
"
Tazzla wrote:
"
Tack så mycket, hehe jo lite skulle upp till arbetsförmedlingen klockan 09:00. Gick o la mig vid 5 tiden ;)

Gött att det blev en del lir ändå :)
Hur var första intrycket? Vilken klass lirar du :P

Jag tycker att det det är ett grymt spel och det syns verkligen att dom hållt på med det länge. Jag spelar Witch, älskar spellcaster klasser :)
Si vis pacem, para bellum
"If you wish for peace, prepare for war"
Vill bara komma in och säga att en fågel har berättat för mig om en massa fina ändringar i spelet och betan kommer se mycket annorlunda ut om några veckor. Och releasen kommer se mycket mer annorlunda ut än betan.

Så häng kvar pojkar och flickor :)
Above content may contain traces of nonsense.

Reality is simply an unrealistic version of online gaming.
"
Vill bara komma in och säga att en fågel har berättat för mig om en massa fina ändringar i spelet och betan kommer se mycket annorlunda ut om några veckor. Och releasen kommer se mycket mer annorlunda ut än betan.

Så häng kvar pojkar och flickor :)

Jo redan nu så har de grejat lite så att det skickas ut fler friendinvites till beta members. Sen om nån vecka skulle de greja nåt med timern så att det är troligare att man kommer in :)

"
Jag tycker att det det är ett grymt spel och det syns verkligen att dom hållt på med det länge. Jag spelar Witch, älskar spellcaster klasser :)

Ser lovande ut alltså :) Kikade lite på leagues precis, helt sjukt om man kanske kommer kunna kombinera Cutthroat och hardcore, kommer att tänka på southparks wow episod ^^

Kul med witch :) Hur är det med skillsen? Är det så att det finns ett fåtal som man är korkad om man inte använder, eller går det minst lika bra om man kör på de spells man tycker verkar häftiga/roliga?
Tjenare allihopa! Roligt att se att det ar ratt manga svenskar har.

Tazzla: Just nu ar vissa skills ganska mycket battre an andra, men det kommer en stor balanspatch snart.

Jag sitter och designar unika foremal nu forresten, har nagon en ide om nagot svenskt som jag skulle kunna smyga in? :)
Omnitect of Wraeclast
"
Tazzla: Just nu ar vissa skills ganska mycket battre an andra, men det kommer en stor balanspatch snart.

Okej låter bra, är kul när alla spells är nyttiga på nåt sätt :)

Du borde göra en headpiece, Knäckemacka of doom med kaviar :P Bara att klistra på den ^^
Last edited by Tazzla on Sep 21, 2011, 8:16:07 AM
Great Sword of Svearike =P

Nä vet inte, känner mig ganska hjärn död just nu hehe
ʘ‿ʘ MoreStuff ʘ‿ʘ

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info