Swedish players
Jo , men högst 6 i en grupp (Mest spelat solo och duo)
Inte märkt något , men med 6 players + 100 mobs med spelleffects mm kan det nog lagga lite. Och uppdatering: Från 16/9 ", ", Så de som är intresserade = skriv en post .. ger bort den "snart" . Kikar in om en timme igen , Cheers , L **Better to burn out , than to fade away** Unavailable **Better to burnout , than to fade away** Closed Beta Member since September 2011 Last edited by Lazze on Sep 19, 2011, 6:15:08 PM
Some items in this post are currently unavailable.
| |
" Jo som i D2 då kan jag tänka mig :P " Tänkte jag skulle ge det ett försök. Har ganska enkla anledningar till att jag vill få en key. Såg Totalbiscuits WTF video om Poe för nån vecka sedan. Blev ganska snabbt hooked men insåg lika snabbt att det är svårt att komma in i betan :P Så därför har jag mest lurkat, postat lite här o där, kollat gameplay videos och blivit riktigt sugen på att få se förstahand, om spelet verkligen är så bra som det verkar eller om det inte är det. Självklart kommer jag att ge tillbaka till communityn om jag kommer in genom att aktivt faktiskt vara en beta testare och hjälpa till så mycket som möjligt. Sen gissar jag på att du är 24 :) | |
Grattis Citus !
Du var närmast med din gissning , även om jag är betydligt äldre än så.. Baldurs Gate serien lirade man ju en del "back in the days" Dessutom har du varit en väldigt flitig skribent på forumet med dina 63 inlägg. Hur som helst , skicka ett PM till mig så får du en key i retur! Säg gärna hej ingame ,så kan du få ett "starterkit" Hardcore L , Char = BlackCrow / Bowduelist . Run Forest , Run!! Unavailable Får jag några fler nycklar så kommer jag ge ut dom här , så ha tråden under uppsikt. Ha det så bra guys , Mvh , L **Better to burnout , than to fade away**
Closed Beta Member since September 2011 Some items in this post are currently unavailable.
| |
" Tack så jättemycket! Skickade iväg ett precis om jag nu gjorde rätt :) Ska allt se till o skriva till dig in game :) Si vis pacem, para bellum "If you wish for peace, prepare for war" Last edited by Citus on Sep 19, 2011, 7:00:29 PM
| |
" Du är välkommen , Hoppas att installationen går bra. Syns ingame , Cheers , L **Better to burnout , than to fade away**
Closed Beta Member since September 2011 | |
Grattis till nyckel Citus.
Blev det någon sömn inatt? ;) | |
får man en beta-key så krävs det iaf 1 ordentlig all-nighter :P
| |
Precis vad jag tänkte! :P
| |
" Grattis till nyckeln Citus! Något avis är jag allt. Ha det så kul i betan! ;) -Generic forum signature here-
| |
" Tack så mycket, hehe jo lite skulle upp till arbetsförmedlingen klockan 09:00. Gick o la mig vid 5 tiden ;) Si vis pacem, para bellum
"If you wish for peace, prepare for war" |