Swedish players

Tjenare! Path of Exile ser onekligen saftigt ut! skulle vara kul om någon kunde ge en beta invite och hade lust att spela så hänger jag gärna på! har Diablo serien/wow och diverse RPGn under bältet.

MvH Purple! :D
Hardcore
Jag kör numera en Witch Summoner, lvl 50 atm. Ifall folk vill lira någon gång.

Namn: ShoujisWife
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Finns det fortfarande en stor svensk community eller har alla bara försvunnit?
Det verkar va många som vill ha betakeys eller önskar att de kunnat testa spelet, jag måste bara fråga, varför köpte ni inte bara en betakey? $10 = 65kr = 1 BigMac meny :P

Bästa 65kr jag spenderat iaf :) Spelet är grymt, speciellt om man älskar att sitta å pilla med builds.
behöver beta key, om de finns ngn som har en extra nyckel över snälla ge den till mig måste testa spelet innan ob :D
"
redfik wrote:
Det verkar va många som vill ha betakeys eller önskar att de kunnat testa spelet, jag måste bara fråga, varför köpte ni inte bara en betakey? $10 = 65kr = 1 BigMac meny :P

Bästa 65kr jag spenderat iaf :) Spelet är grymt, speciellt om man älskar att sitta å pilla med builds.

Japp, köpa en key är ett enkelt beslut. Grejen är nämligen att man kommer förr eller senare "vara tvungen" spendera dom där 65 kronorna även om man får en gratis beta key nu.

Man har nämligen bara 4 stash tabs per default. Det är jävligt jobbigt ha så få tabs och man måste börja trixa med att välja att inte spara bra grejer som droppar eller hålla på och flytta över items till mule gubbar. Känns lite föråldrat minnst sagt.

Lika bra köpa en key och på köpet få 100 poäng att spendera på stashen(30 poäng per extra stash tab).
Last edited by Eivon on Jan 20, 2013, 6:55:13 AM
Tagna
Spoiler
Har 2st beta nycklar, dom som inte är i betan än, först till kvarn med ett PM till mig!

Last edited by Necrodir on Jan 20, 2013, 8:35:04 AM
Runslingan här, adda mig om ni vill ha en go svensk på friendlisten :) Kör just nu på min Marauder lvl 60+.

Add. Runslingan
Runslingan! The Power Of ~^S.W.E.D.E.N^~
"
Runslingan wrote:
Runslingan här, adda mig om ni vill ha en go svensk på friendlisten :) Kör just nu på min Marauder lvl 60+.

Add. Runslingan

Vilken liga? :)
ign: Krickzina default
Last edited by Kricksan on Mar 14, 2013, 9:31:38 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info