Swedish players
Hallå allihopa , svensk här med.
Verkar inte vara så många svenskar här än dock. Ni som är inne i betan , är det många landsmän i spelet? Och hur är pingen, är det bra när man spelar med annat folk eller ligger servrarna i Nya Zeeland som jag tror med horribel ping som följd? Vilka klasser planerar folk på att lira förresten? :) Last edited by Tazzla on Sep 19, 2011, 7:45:52 AM
| |
" Häxa ser ju lite fint ut. Alltid gillat casters, lirade wow i 2 år och lirade bara mage. -Generic forum signature here-
| |
fin doublepost. Can a mod delete this?
-Generic forum signature here- Last edited by Stentuff on Sep 19, 2011, 8:06:53 AM
| |
" Jo Witch verkar riktigt skoj, dock för många som spelar den klassen för mig , vill va lite unik ^^ Tror det blir antingen en marauder eller ranger för mig. | |
" Jag lirade massa Buldurs gate och Diablo när jag var mindre så det är en genre jag gillar. Har också funderingar på att ha någon youtube kanal och lägga upp lite klipp oh sprida ordet om PoE :) Jag chansar på att du är 32 år. Si vis pacem, para bellum
"If you wish for peace, prepare for war" | |
" Jo visst blir det tråkigt när alla andra kör samma sak! Men jag tror nog det blir en witch för mig, möjligen Intelligence / dexterity hybriden som inte har släppts än. -Generic forum signature here-
| |
Äntligen några Svenskar som upptäckte mitt inlägg (efter 4 dygn) he he..
Well , har fortfarande en key att ge bort. Blir nog ikväll , så oddsen är ganska goda för de som har skrivit ett inlägg. Mvh , L **Better to burn out , than to fade away** **Better to burnout , than to fade away** Closed Beta Member since September 2011 Last edited by Lazze on Sep 19, 2011, 3:46:27 PM
| |
" Jo jag upptäckte den nu idag även om den vart uppe ett tag, verkar inte vara så många svenskar som upptäckt det här spelet än vilket är lite synd :P Men kul iallafall att vi som är här har lite av en samlingspunkt. | |
" Servrarna ligger fnv i Texas , kommer troligt att finnas servrar i Eu vid release. Jag har en ping på ca 200-250 just nu på mobilt bredband 16mb. Funkar än så länge väldigt bra faktiskt , ej märkt något trots relativt hög ping.En och annan lagspike inträffar såklart ibland ,men som sagt - helt okey . Mvh , L **Better to burnout , than to fade away**
Closed Beta Member since September 2011 | |
" Oj hög ping, men om det är som du säger att det funkar bra så är det okej antar jag, kommer ihåg nu också att jag såg nån som frågade samma sak på deras twitter, de skulle antagligen sätta upp europeiska servrar när spelet släpps. Men annars när man spelar, är det inte instaser så att säga? Så att man kanske bara märker av lag när man spelar med andra spelare? |