Swedish players

Lägg till Leif "Loket" Olsson som en NPC nånstans
"
Neffojt wrote:
Lägg till Leif "Loket" Olsson som en NPC nånstans

Haha! +1

Sen för att vara lite dryg, skulle någon ha en extra nyckel liggandes, skulle vi kunna göra upp en deal.

T.ex, jag får nyckel, använder den, och sedan skickar jag min då extra nyckel till vem du vill att jag ska skicka den till.

Kan ge kontakt info om det skulle önskas.
Några idéer på typiskt svenskt:

volvo 240 mount

pissljummen falcon öl healing potion

surströmming gas potion

:)
"
pissljummen falcon öl healing potion

surströmming gas potion

Bästa hittills ^^

Snapsvisa och midsommarstång, din hjälte sätter upp en stång och dansar/rullar runt tills han/hon stupar :P
Håller på att vinna en nyckel. :D

Har nån tid och lust, rösta gärna på mig i tråden
"I too have ONE beta key to give"

I beta invite forumet.

Tack! :D

PS. Det är försent att lägga in eget bidrag, men ni kan rösta på mig. :)
I LOVE IT THE SWEEDS
Schysst att se så många svenskar här. Mindre schysst att se så många svenskar som varit här i några månader och ännu inte fått någon nyckel :P

Väldigt roligt att se en svensk speldesigner i Grinding Gear också! Hur lyckas man få det jobbet? :)
Erik spelade mycket D2 (har för mig det om jag mins rätt) med dom andra grundarna av GGG och sedan ville dom göra ett spel. Kort och enkel förklaring ^^
Above content may contain traces of nonsense.

Reality is simply an unrealistic version of online gaming.
En beta nyckel skulle inte ha varit fel, random beta key saken är lite elak tycker jag. vissa som joinade nu september ha redan fått nyckel :(

Verkar vara många svenskar som har betan, är det någon som har en extra betainvite att bjuda på så skulle jag vara evigt tacksam.

Jag är sugen på att grinda något och detta verkar vara det roligaste valet. Vänder mig till mina landsmän för att bli räddad från ett visst mmorpg. ,)

Svenka vapen: Morakniv!

Tack för ordet, mvh Flajjan
Flajjanbanan, better then regular banan.
Last edited by Flajjanbanan on Sep 25, 2011, 8:09:27 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info