- Swedish Community -
Tjo! TÄnkte starta upp en helt svensk guild och om nån är sugen på att joina så skriv till mig IGN: Framstjart
| |
Finns det nån svensk guild för torment league man kan joina?
| |
Tjenis allihopa, söker grupp för high lvl mapping.
Spelar mjölner discharger med full gear, uber atziri kapabel, mitt ign: Fello Spelar på sc |
|
Söker folk att lira nästa månads Hardcore Race med. Själv är jag en 30-årig skåning mellan aktiviteter fram till Augusti så jag tänker köra på rätt hårt; så min önskan är att du kan/tänker göra det samma.
En varning och mitt bidrag är att jag tänker köra Flame Totems med Magic-Find. Dock utan "faster Projectiles" supporten, så de täcker inte hela skärmen. |
|
" Jag skulle kunna tänka mig att jonina är en lvl 44 shadow atm och spelar torment league :D ganska ny till spelet med jag gillar det fett mkt och det skulle va kul att ha några att spela med :) IGN: Enjato |
|
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Hej!
Söker svenskar att spela med och vill gärna spela i en guild! Har två Marauders på Standard League i lvl 83-84. Den ena är Reave:are och den andra Dual Flame Totem (MF). IGN: Nihkajyon, Dual Flame Totem snubben heter EldarLiteGrann. | |
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Hej. Mattias här. Vad kul att man hittade en svensk avdelning här på PoE-forumet. Letar också efter en svensk guild att lira med. Finns det ett sådant?
Kör just nu 1 Month Flashback i standard. En Spectral Throw-build. Så hade gärna sett lite fler svenskar i min vänner-lista. Lägg gärna till mig så ses vi ingame. Är online regelbundet. IGN: Rebecca_Spectral Ha det! | |
Tjena.
Helt ny från D3 här. Skulle vara toppen om man hade någon att ställa massa newb-frågor till. Körde ganska seriöst i D3 men tappade suget och fann nu PoE. Droppa gärna ett PM eller led mig i rätt rikting till ett bra community att joina om man vill lära sig allt från scratch. Mvh Dennis |