- Swedish Community -

Jag har skickat TS3 instruktioner till folket här i tråden, om någon annat vill ha tillgång till TS3 så skriv det här i tråden eller PM:a mig (PM går fortare).
Last edited by Kemichal on Jun 18, 2013, 4:33:55 PM
tjena jag spelar mest i standard men har en dualist i onslaught.
spelar rätt mycket just nu för att jag e sjukskriven

IGN: Saomasii
eller Saomm
Last edited by poa82 on Jun 19, 2013, 4:54:18 AM
Bumpar lite.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Hej!

Spelar periodvis och nu kör jag en duelist på Anarchy League, lvl 34.
Kanske man kan hitta någon att lira med, spelar mest solo. Gillar inte fulla grupper, blir bara grötigt med effekter etc.

Tidigare Sverige tråd:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1636/page/1
"
Sareze wrote:
Hej!

Spelar periodvis och nu kör jag en duelist på Anarchy League, lvl 34.
Kanske man kan hitta någon att lira med, spelar mest solo. Gillar inte fulla grupper, blir bara grötigt med effekter etc.

Tidigare Sverige tråd:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1636/page/1

Du kan greja lite med din .INI-fil för att dra ner grafiken för effekter, texturer å dylikt så det ser mindre grötigt ut, men jag förstår vad du menar.

Dock skulle det nog vara jävligt kul om alla i gruppen körde TS. Antar det kunde vara ett framtida mål.

Den tråden du länkade är ett par månader gammal, men går att kika lite på ifall det finns spelare därifrån som fortfarande spelar. Dock försöker jag få denna tråden mer "officiell".

Jag tänkte editera huvudposten vid ett senare tillfälle och skriva in alla namn med klasser/leagues som nämns i tråden så att folk kan kolla runt och hitta andra att spela med.
Hej,

Jag har varit med sen closed beta, spelar runt 6-10 timmar om dan, mest nattetid, om det finns intresse så har jag en mumbleserver som jag kan lägga till lite "kanaler" på.

Jag kör mest solo eftersom jag både har fru och hund, så det är inte helt lätt att vara tillgänglig jämt ;)

Skoj med en Svensk tråd!

Keep it up
Svensk här, under namnet krttrnn i standard för tillfället. Ska tillbaka till hc så snart desynch-problemen är ur världen.

Om någon är sugen på att teama upp i onslaught league kan jag dock börja redan nu.
"Axe bad! Fix please!"
"
Strimlaren wrote:
Svensk här, under namnet krttrnn i standard för tillfället. Ska tillbaka till hc så snart desynch-problemen är ur världen.

Om någon är sugen på att teama upp i onslaught league kan jag dock börja redan nu.

Tror det kommer dröja tills de "löser" desync-problemen helt, om de ens någonsin lyckas göra det.

Skulle rekommendera att du scriptar /oos till en keybind och använder den flitigt när det känns osäkert.

Trevligt att se ännu fler svenskar, förresten! Keep it going!

----

Edit: Editerat huvudposten och skrivit in de som gett ut sina namn.
Last edited by skmzarn on Jun 20, 2013, 12:55:53 PM
IGN: Sareze

Lvl 39 duelist i Anarchy League.
2-hand yxa, Cyclone/Double Strike.
"
Sareze wrote:
IGN: Sareze

Lvl 39 duelist i Anarchy League.
2-hand yxa, Cyclone/Double Strike.

Tillagd i första posten.

Vore jävligt kul om ni som inte kör Hardcore ville våga er på att försöka det så vi blir ännu fler på den fronten. Så får vi kanske hjälpas åt med gear när/om någon dör till självkostnadspris! Så ett tips när man kör Hardcore är att spara lowlevel-items, för de kommer behövas senare.

Det absolut bästa med Hardcore är att marknadspriset på saker oftast ligger på en respektabel nivå och håller sig där och man oftast får bra grejer för lite effort. Currencies ratio ligger oftast också på samma nivåer.

På Anarchy/Standard blir ekonomin billigare hela tiden i och med att items aldrig någonsin försvinner när karaktären dör, och det blir svårare att få bra items för lite effort om man jämför just för att saker får inga ordentliga värden.

Sen om ni inte vill är det ju er sak, självklart.

Det finns lite scripts man kan använda sig utav som är ovärdeliga i HC-mode, t.ex lägga en keybind på /oos för att resynca dig när du är out of sync.

----

** Glad midsommar, alla! :) **
Last edited by skmzarn on Jun 21, 2013, 7:26:39 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info