- Swedish Community -

Ok, let me give it a try:

Jak har levt i Sverige nar jag var en tonarig men nu min svenska ar inget bra. Det var lange sen och jag har inte pratat svenska i femton ar. Jag forstar ganska mycket men det ar alt.

Haha holy shit I still remember something.
Be ready. You're not paranoid, you're PREPARED.

I quit this game every few months and so should you to continue playing it in the future.

The device is believed to have been dropped
Tjena!
Skulle gärna vilja vara med, på TS eller om ni har en guild eller så:)
20 årig kille, lvl 80 CoC witch
IGN: Chillaxx
tjenna alla jag har spelat detta spelet sedan closed beta. Det verkar inte vara så mycket folk som är kvar sedan den tiden i denna tråden.
Skicka gärna ett mess till mig ingame (kan dock vara afk ifall jag glömt logga ur.

jag spelar mest standard med några andra snubbar som spelat rätt länge.
vi har en guild men inte många med i den dock.

Funderar på att lira någon ny liga nu men ja vet inte får se=)
bumpeti.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Tja, spelat PoE sen början av Nemesis. Spelar endast HC/HC leagues, kommer nog komma igång å köra lite race ibland också, och kanske också LLD :)

Kille ifrån västra götaland, 23år... Hör gärna av er!
IGN CritAndJustice // LightningJustitia
I don't mean to sound cold, cruel or vicious, but I am, so that's the way it comes out...
Hejsan!

Jag letar efter en eller flera (helst inte en enorm guild utan snarare 1-5 pers) målinriktade spelare med mycket fritid.

Jag har spelat PoE sedan tidigt 2012. Började spela hardcore direkt och lyckades rätt väl i races. Tog det lugnt ett tag och spelade inte så mycket, tills i höst förra året. På senaste tiden har jag blivit mycket mer motiverad till att komma till högsta nivån av endgame, och satsar på 95+ nästa liga. Jag spelar numera ambush och när de nya ligorna kommer ut ska jag fortsätta med den "nya ambush".

Om du är mycket aktiv och tycker om att grinda maps flera timmar om dagen så är jag intresserad av att spela med dig. Gärna i åldern 20 eller äldre, och med tillräckligt med erfarenhet så att du förstår nog om spelet för att nå lvl 90+. (Skype/Teamspeak/liknande är ett måste)

Skicka ett PM om du är intresserad!
Ny liga startat!
Spelar witch-necro, har inte kommit så långt....lvl 10.
Beyond ligan som gäller.
Tänkte höra hur de går för övriga Svensson?
Nejmen. Svensk tråd!
Nå fler Svenssons som spenderar tid i sina nya hideouts i Beyond?
Spelar för tillfället Raging Spirits.
IGN: Crimson_Rage
Jag tror det är gott om svenskar som spelar.
Spelar också summoneer. Taunuk, är Raging Spirits ett måste för endgame nu när snapshotting e borta?
jag har en svensk guild som spelar standard/rampage för närvarande 5-8 aktiva spelare.
jag har lirat sedan closed beta och spelar rätt mycket hela tiden.

vi är lite äldre runt 30-40 just nu men alla trevliga snubbar är välkomna i guilden.
Mycket spel på helgen men också kvällstid blir det.

msg mig när jag e online ifall ni är sugna på att joina

IGN:saomass

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info