- Swedish Community -

någon här som kör på anarki?
Sådärja, nu kanske man kan komma igång lite igen med PoE. Ska försöka sätta mig in i det igen ikväll och se hur det går.

Jag såg lite nya posts och ska uppdatera nya namn till första posten under dagen.

Ni som är nya, glöm inte kika på första posten! Radat upp allas namn där som inte har något emot att få /friend-adds, dessutom finns det tillgång till en TeamSpeak-server.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Last edited by skmzarn on Jul 16, 2013, 4:11:16 AM
Uppdaterat lite mer med namn i första posten angående dödsfall/nya/ändrade namn.

Jag lägger inte till 1-WEEK ligan, om någon inte har andra karaktärer eller kör någon annanstans emellanåt. Känns lite spammigt.

Återigen vill jag påminna folk om att kika på första posten om ni söker folk att spela med i er liga.

Mvh
Tjena.

Svensk här som kör på anarchy ligan mestadels.
Har dock även en lvl30ish gubbe på hardcore dock inte spelat den på ett tag pga desync+kass trådlöst internet i nya lägenheten.

IGN:PERTOR

några seriösa gubbar som kör på standard och kan tänka sig köra lite kartor inom ngn vecka? Håller på att levla en LA templar, lvl 46 nu.
Söker folk som är online på kvällarna, som har ngn form av mumble chat som man kan snacka med och spela lite samtidigt...

IGN: Deriush
"
Acer99 wrote:
några seriösa gubbar som kör på standard och kan tänka sig köra lite kartor inom ngn vecka? Håller på att levla en LA templar, lvl 46 nu.
Söker folk som är online på kvällarna, som har ngn form av mumble chat som man kan snacka med och spela lite samtidigt...

IGN: Deriush

Kika på första posten så ser du folk som spelar på Standard och även en privat TeamSpeak-server som hålls utav Kemichal.
Varit top 5 ranger i Descent, top 3 flera gånger men dött inom den sista kvarten :/
Spelar just nu Onslaught och levlar alts till 60 för achievement.

IGN: RNGODZILLA
Last edited by Mirmung on Jul 19, 2013, 7:30:44 AM
^
^
^

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info