- Swedish Community -
" Bittert att du dog =( Tycker btw att den kartan nästan alltid är värd att spela. Folk ger inte så mycket för den och man får så otroligt mycket loot, speciellt med en bra iir-rull. Har kört den själv en gång med hög iir och använde upp alla mina portaler(iofs med mf-gear då =P) och även kört den i party 2 ggr och man kunde bara ta med sig 1/5 av alla rares. Bossen(merveil) verkar dessutom ha wealth mod... Lycka till med ny gubbe iaf! IGN Hardcore: Muppman
IGN Beyond: TheTrueAuraBitch or BlixtarOchDunder | |
Fan vad skönt att det finns fler svenskar som lirar! Jag lirar Marauder på Onslaught lvl 30. Heter toyotomio in game. Mitt av namn är Azonice.
Adda på Skype, Edarrir heter jag där. Bara höra av sig om någon är sugen på att gejma! | |
" Aj som fan! RIP Jag lirar på en low life witch för tillfället och farmar sönder docks med 200 iir och 800 spark dps utan någon vidare gear. Lätt den fetaste builden jag testat hittils, rekomenderas starkt! Men sen behöver jag ju shavrones innan jag kan börja med maps antar att jag är ett par veckors farming ifrån en sådan hehe IGN
Onslaught: Lowonlifehighonkokain, Outofoutofsyncslashoos, Nwaggashasgiantslongs, Onslaughtdis | |
" RiP! | |
" Jo med tanke på vad den går för på nu Onslaught så är den helt klart värd att spela. När jag lirade HC förrut så gick den för ett par Exalts om jag inte minns helt fel. Jag sålde den trots allt för ynka 7 Chaos eftersom jag är extremt fattig : D Jag och mapgruppen hittade dock en till Malmström som vi lirade och med 170+ iir och 6pers så blev det äckligt mycket loot :) I den så hittade vi även den unika Crypt mappen som jag aldrig hade lirat förrut - grymt rolig. Sista rummet var galet :D Tack! :) Har deletat Duelisten och rerollat Ranger nu =) Min föredetta "main" var en LA 'cookie cutter' Ranger så denna gång tänkte jag pröva på en crit build. http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgIBAdEEfgUtBfkOrQ-rFSAV8BjbGbQa2yFgI_YlPyaVKaUs6TIBNYY1kjZ7OdQ6WDqzPs9AoEOcR35KfU7IUUdTNVVLVvpaSFuvYEth4mHrZU1noGwWbWxte25pb_Jyu3LDdO108XpTeu-D24TZhxmHdow2jX2Nv5AKmyadqp65nyegn6JApHin1Kp_qrirC6vFq9Kv67IZtBq1SLnNvea-p8APwdXEosrTy0HMBs2YzerOcc960k3TftwV3Q3ext723vjiy-d06NbqYusU7g7v8PT4-WP6sfxL_MX-yA== Kom gärna med kritik :) Pants of Textile
| |
" Vilket sammanträffande, jag hade eventuellt tänkt bygga en ranger crit build eftersom jag funderar på försöka skaffa mig lvl60 achievmenten och inte har nån ranger än. Min build är tänkt såhär: Dvs, ganska lik din. Lite mindre liv och acc, men mer critchance+multiplier. En grej jag tänkte på med din build är att du skulle kunna skippa dom två stora accuracy-nodes du tagit och istället ta dom två 20% bow accuracy som ligger i bow-området mellan shadow och ranger och den som ligger två nodes efter Master Fletcher. Du får då 24% physical, 60% acc på 5 nodes jämfört med 72% acc, 40 dex på 6 nodes. Visst, det är mindre accuracy, men du har fortfarande sammanlagt 92% increased accuracy vilket borde räcka ganska bra + du sparar 1 poäng. I vilket fall känns det bättre att byta en accuracy-del med den mellan shadow och ranger. IGN Hardcore: Muppman IGN Beyond: TheTrueAuraBitch or BlixtarOchDunder Last edited by keyarchan on Jul 7, 2013, 3:44:54 PM
| |
Tjippo!
Är 38 år och bor i Göteborg. Spelar lite casual i standard . Har några olika karaktärer men ingen hög lvlare. Just nu e marauder på lvl 62 högst. Jobbar 4 dagar till tills semester sedan blir det nog lite mer spelat. ingame namn HolyBob | |
" Ja kommer lira, ska dock resa bort lördag-söndag där så kommer hamna lite efter. Men borde väl gå att dra ikapp, kanske man kan styra upp något om flera är sugna? IGN Onslaught: Lowonlifehighonkokain, Outofoutofsyncslashoos, Nwaggashasgiantslongs, Onslaughtdis Last edited by Mastarenj on Jul 7, 2013, 8:53:22 PM
| |
Jag spelar de flesta kvällar nån timme eller två, bara på default eftersom mitt internet inte har så bra latency. TheLadyOfTheLake är min högsta (lvl 77).
Om nån vill leka bonde i några maps nångång så är jag på. Har inte testat TeamSpeak än eftersom jag mest spelar med polare och bara kör skype osv, men det är bara testa. Nån på default som lirar? | |
1 Week Party
IGN: _Claws_ (lvl 21) |