Swedish players
Väntar på betanyckel jag med. Men chansen att man får någon är väl inte så värst stor?
| |
Jävla dansker her ;)
Glæd jer til at få en beta nøgle, det er et super spil GGG har fået lavet. | |
Grodjakten kan börja!
Been there, done that
|
|
En till här ! Ser riktigt lovande ut detta ! Vad tycker ni som provat ?
Hoppas de kommer en betanyckel åt mitt håll snart ! :) | |
Jag tycker det är jävligt kul. Sen är det ju buggigt och i hård snabb utveckling med buggfixar, balancering osv så ska bli kul att se vart det lider och kanske kunna dra sitt strå till stacken.
Spelet har definitivt stor potential men är fortfarande i en fas av vilt buggletande och fixande. Om någon svenne känner för att lira ihop och jiddra på mumble kan ni ju kasta iväg ett pm. Inte orkar man snacka engelska i nyktert tillstånd :). Än en gång så lycka till ni som väntar på tillgång till betan. |
|
jag är inte dum jag är bare svänsk!
| |
någon här som har tänkt att fixa en svensk guild när spelet är klart?
|
|
En till svenne här ;)
Dessvärre utan beta-access ÄN! Så jag börjar med tiggeriet direkt! Om det förmodan finns nån som sitter på en betanyckel/invite så får du/ni gärna bjuda in mig. Det kliar i fingrarna. PZ Out. |
|
Svenne har ocskå :) Dock utan Beta nyckel :( men men det kul att ser att det finns folk från sverige har på forums också. Ska vi visa hur man änvänder en forum?? :)
| |
I am swedish :P
Ja.. jag är svensk som sagt.. xD Above content may contain traces of nonsense. Reality is simply an unrealistic version of online gaming. Last edited by wakko on Sep 6, 2011, 12:33:20 PM
|