Swedish players
jag har nämligen en FRiend key att ge ut till en av er här, känns typ som att man ungefär ger en bouQuet till någon.
något som är riktigt smidigt med poe är att man inte behöver ha en Cd skiva för att installera det men att det tar så mycket G-igabytes är ganska surt, hela 55 gig att installera, det är ju så mycket så man blir Yr SeN-. ne skämtar bara men tror antalet gigabYteZ är seX lr nåt? kanske 4 G-ig? aja skit samma, men Riktigt najs att ändRa till maX inställningar på de så man sen kan Jobba lite på sin lvl 6 karaktär. ---------------------------------------------------------------------------- Det jag har skrivit ovanför innehåller en beta key kod. Den som lyckas lösa den först lyckas helt enkelt få tag i den! Tror inte det är allt för svårt att lista ut denna :p, lycka till! En ledtråd: Alla nummer/siffror tillhör koden. Antar att Nahj lyckades få tag i koden då den inte är tillgänglig längre, grattis! "I'm in the beta AND the Diablo III beta? Well how about that. WAIT? I'M IN THE BETAS??? BOYA!" Last edited by Forzum on Feb 28, 2012, 5:22:32 AM
| |
oj tack som fan. uppskattas väldigt detta.
Edit: ja det fick jag. tack så mycket. Last edited by Nahj on Feb 28, 2012, 7:09:26 AM
| |
Tjenna!
ingen som har en extra nyckel att dela med sig till mig? är oxå sjukt sugen på att börja spela :) | |
Ja, dött med keys... Ens namn lär ju aldrig ploppa upp på gadgeten. zzZzzzZzZ
| |
Hellu, nån som ska lira PoE i helgen under stress TEstet.
Äntligen får man testa på spelet:) | |
Tjena alla!
Det finns ingen som har en beta key över till en enormt sugen spelare:)? Ha de gööt. | |
Upptäckte det här spelet nyligen, galet sugen på att få pröva det så hoppas att servrarna inte brakar ihop för mycket under stress testet!
| |
Helt missat att det fanns en tråd för svenskar. Tja alla! Ses under helgen!
| |
.
Last edited by Fladdermask on Apr 2, 2012, 5:59:11 PM
|
|
Tjenare fick reda på detta spelet idag. Och till mitt missöde så ser jag att jag missade den öppna "Public stress test".... Helvete då.
Så jag undrar om de finns något annan sett att kunna få tag i en nyckel? Förutom att regga sig här på detta forumet? Tack på förhand! //Fladdermasken PS: Det är jag som skrev inlägget över innan också. Lyckades dock regga de kontot på en mail som inte var min... Så fick göra ett nytt konto. |
|