Swedish players
Hojta till om ni spelar =).
Posuira heter min gubbe. Poe veteran! Have been here sense November 2010. Last edited by Starzon29 on Feb 14, 2012, 5:48:05 PM
| |
Hejsan! Är det kanske någon som har någon beta key över att ge ut? :) Har spelat D2 i cirka 5-6 år och tycker att detta spelet ser riktigt intressant ut!
| |
Jag kommer börja lira så fort jag får en beta. Bara väntat sedan sommaren :)
|
|
någon som kan skicka en key? sjukt sugen att testa detta.
| |
" Har skickat en nyckel till dig din stackare :) | |
Skicka en till mig också, jag har väntat sen 15:e februari ^^
|
|
Är sjukt sugen på att testa detta direkt... fan!
| |
Jag är också galet sugen på detta spel, verkar sjukt mycket bättre än Diablo3!
Verkar dock omöjligt att få en nyckel :( | |
Någon som vill ha en nyckel?
Har 1 friend key att ge, första som skickar ett pm får den ;) Skrivit samma inlägg på gamereactor. Så den som är först från här eller där får den. flawwe (härifrån) var först med att skicka pm så han fick tag i nycklen, så "tävlingen" är avslutad :p. "I'm in the beta AND the Diablo III beta? Well how about that. WAIT? I'M IN THE BETAS??? BOYA!" Last edited by Forzum on Feb 26, 2012, 8:07:20 AM
| |
Härligt!
Sitter brevid flawwe och hörde att han lyckades få en nyckel till PoE. Grattis! Ingen annan som har lust att ge ut en beta key så vi kan gibba tillsammans? Vi lanar nämnligen atm. och kommer nog göra det i 2-3 dagar till, så det hade varit fett att sitta och gejma PoE dom närmsta dagarna, med varandra. Spiritualis Discipline is the bridge between goals and accomplishment.
|
|