Danish Corner
" Mig mig!! :) | |
" Ja, har også altid kunne lide paladins/templars, og det bliver helt sikkert også en der skal laves. Tror dog at jeg vil prøve med 1-hand shield, frem for en stav :) | |
Id like a strawberry danish please..
seriously?
| |
Ellers tager jeg den meget gerne:D
| |
Ingen tvivl om at jeg vil være en duelist. Helst af alt shield og claw, med uendelig meget attack-speed! :)
I appear to be living in "Romance Standard Time". That has to be good! :)
|
|
Slet ikke, for at håne jer andre, der ikke er kommet ind endnu! Og får en jeg friend invite, smider jeg den videre med det samme!!
Men nøj hvor er det et fedt spil! Syntes dog der mangler lidt historie i spillet, men det kommer garanteret. Ellers er det fandeme et fedt spil. Ret gennemført, og selvom det kun er betaen, så har jeg ikke fundet ret mange fejl! | |
" Glæder mig sådan til at prøve det :) Hvordan føles det at rende rundt og dræbe monstre? er det lige så smooth i bevægelserne som f.eks. d2? | |
sjovt folk ophøjer D2 til gudestatus, i virkeligheden kørte det kun i 800x600 non-widescreen, og det var først efter adskillige patches at det var rigtig godt
Ron Paul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=Gg3EptrKOms why are they ignoring Ron Paul |
|
" hehe, ja det er ren nostalgi! | |
" Nu har blizzard altid været enormt gode til at lave animationer, så at konstatere at D2 var rimelig smooth mht anims er næppe forårsaget af et par nostalgiske briller |