Danish Corner
Last edited by Naed on Sep 15, 2011, 7:14:01 PM
| |
Jeg har lige vundet en beta key =)
Hvis nogen ville add mig ingame så er mit navn Sarox ved ikke om der er friend list da jeg er ved at dl det men there you go =) | |
Hvis der er nogen der lyster, så kan jeg godt sætte en eller anden form på TS, eller ventrillo server op..
| |
Hvad satan, der ser man bare hvor lidt jeg følger med i denne del af forummet. Var ikke klar over at det vrimler med landsmænd her :)
Håber at møde jer ingame en dag. Vh Edit: Fra Kjøbenhavn Last edited by Jurge on Sep 17, 2011, 1:43:32 PM
| |
" Giiraph har en Teamspeak server der kører allerede. Så tror vi starter med at bruge den :) | |
hej danskere :D
sjovt at der er nok af os her til at have en landstråd kørende | |
Ey!
Fedt at se så mange danskere! Hvis at der er nogen som får en friend invite, så send den endelig! :D Er Teamspeak serveren kørende? IP? Last edited by Klumz on Sep 18, 2011, 10:05:50 AM
| |
Det var da hygeligt at finde en tråd som denne. Men det undrer mig ikke at der er danskere der er interesserede i PoE, når man ser på det community der er omkring Diablo 2.
Anyway. Hvis nogen skulle have en beta key til overs, så send den endelig min vej. ;) In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
| |
" Ganske rigtigt, kæmpe dansk d2 community | |
http://i.imgur.com/NKoOr.png
et map hvis i der er i betaen ikke har set det :) |