Durian | 0.6 | Automated Item Search | Discounts from Guildmates | Works for Perandus Leagues!
fire cast speed #% increased Cast Speed with Fire Skills
fcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Fire Skills&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)fcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Fire Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)fcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Fire Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|
lightning cast speed #% increased Cast Speed with Lightning Skills
lcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Lightning Skills&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)lcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Lightning Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)lcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Lightning Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG Last edited by kanashimi#1285 on Feb 15, 2016, 11:23:43 AM
|
|
increased damage ;-)
dmg|dmg = mod_name=#% increased Damage&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)(dmg|dmg) = mod_name=#% increased Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)(dmg|dmg) = mod_name=#% increased Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|
increased Elemental Damage
edmg|eledmg = mod_name=#% increased Elemental Damage&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)(edmg|eledmg) = mod_name=#% increased Elemental Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)(edmg|eledmg) = mod_name=#% increased Elemental Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|
dodge
dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|
dodge spells
Spoiler
dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG EDIT: I made a mistake here the correct spell dodge entry must look like this sdodge = mod_name=#% chance to Dodge Spell Damage&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)sdodge = mod_name=#% chance to Dodge Spell Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)sdodge = mod_name=#% chance to Dodge Spell Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG Last edited by kanashimi#1285 on Feb 14, 2016, 10:50:10 AM
|
|
area dmg
admg|areadmg = mod_name=#% increased Area Damage&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)(admg|areadmg) = mod_name=#% increased Area Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)(admg|areadmg) = mod_name=#% increased Area Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|
attack + castspeed
attcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Attack and Cast Speed&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)attcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Attack and Cast Speed&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)attcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Attack and Cast Speed&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|
increased chaos dmg
chdmg|chaosdmg = mod_name=#% increased Chaos Damage&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)(chdmg|chaosdmg) = mod_name=#% increased Chaos Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)(chdmg|chaosdmg) = mod_name=#% increased Chaos Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|
melee damage
medmg|meleedmg = mod_name=#% increased Melee Damage&mod_min=&mod_max=&$MG (\d+)(medmg|meleedmg) = mod_name=#% increased Melee Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG (\d+)-(\d+)(medmg|meleedmg) = mod_name=#% increased Melee Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG |
|