Finnish corner!
Terve :D Kiva nähä suomalainen threadi täällä! :) Ite ostin ton keyn mutta kaverille ois kiva saada yksi joten pistäkää viestiä jos löytyy turha key jostain.
If you like my posts and think their helpful/good. consider that If you have a spare key... feel free to send me so i can give it to my mate. Would love to get him in the beta!
<3 -Inversion |
![]() |
kyl tää threadi alkaa olla aikas kuollut nykyään
harvempi enää ees pelaa koko peliä ite hakkaan diablo 3 ja irkissä sit annan avaimii jos sattuu tulemaan mut eipähä noita oo tullu puoleen vuoteen enää pitäisköhä logata peliin kerran et tulis avainta me ollaan myös quake netissä kannulla #pathofexile.fi
rupattelua ja kiroilua yms... vapaa sana |
![]() |
Hei, yhtään ylimääräistä avainta kenelläkään? Ehdin kokeilla peliä jo beta viikonloppujen aikana, mut tekee mieli lisää. Älyttömän hieno peli, olisin hyvin kiitollinen.
|
![]() |
Aika kuolluta näköjään on =) tosin D3 on niin huono ettei sitä pysty pelaamaan :D
|
![]() |
voidaan lojuu avainasemassa rehellisesti? рм ota
|
![]() |
Jos joku täältä nyt herää kattomaan vielä tätä threaddia niin odotan innolla keytä, että pääsisin pelaamaan kunnon dungeon crawleria pitkästä aikaa.
|
![]() |
Ei tehnyt mieli spoilaa peliä kun luin että servu resettaa betaviikonlopun jälkeen. Olin ilmesesti väärässä.
|
![]() |
Jos jollakulta sattuisi lyöytymään ylimääräinen beta key ottaisin sen
mielellään vastaan. Kaikki kaverit on jo saanu beta keyt ja pelaa tätä peliä, ja ois kiva päästä mukaan ku ne koko ajan puuhuu tästä vaan. |
![]() |
hiljasta ollu mulla tääl käynti
ircistä katon välillä onko avaimen pyytäjiä mut nekin käy siellä vai idlaa muutaman tunnin ja sit menee poies pari kertaa meistä vakkareista, sanonu et oisha tos avain mut se meniki jo kaikki ollaan idlessä tosi paljon mutta saattaa olla parempi mahis saada sieltä jossei tää treati lisää kiinnostusta mulla ei oo täl hetkellä avaimii mut muistasin et parilla olis tuolla kannulla mutta ! varaudu et vastaus voi kestää vuorokaudesta viikkoon tai sit tsägällä heti, mut enemmä niitä "kait" arvostetaan jotka idlailee vähä ja jopa jää kannulle ite oon jakanu kannulla 3 avainta ja täs tretis 1 onnea me ollaan myös quake netissä kannulla #pathofexile.fi
rupattelua ja kiroilua yms... vapaa sana |
![]() |
" Niin tosiaan, itellä ollut jo tovin tuo yks avain pyörimässä ja IRCin kautta siitä aatellut luopua, mut kuten sanottua, ni meikäläinenkään ei siellä oo tapittamassa kaikenpäivää ruutua. Näitä näkee liiankin usein kun joinii kanavalle, mesoo itsekseen hetken ja sitten poistuu. Kaikki 15-30 minuutin sisään. Jättäkää se kanava auki ja idlatkaa ni kyllä yleensä saman päivän aikana jotain vastausta saa. Viimeistään seuraavana. E: #pathofexile.fi @ Qnet Kiitti ja kuitti! Last edited by ipuc#0595 on Dec 15, 2012, 3:21:01 PM
|