Finnish corner!

Kuinka paljon näitä avaimia on jaossa? Kesällä menossa armeijaan erikoisjoukkoihin. Kokeillu jos jonkinmoista peliä eikä mikään ole oikeen napannu, tätä olen jo puoli vuotta katsellu, mutta avainta ei ole tullut :( Työttömänä aika menee jokseenkin hitaasti, toivottavasti jollakin on varaa heittää yks avain tänne suuntaan :)

EDIT: okei se tulikin nopsaan :D
Last edited by sausageroll#1813 on Mar 16, 2012, 10:41:16 AM
Ei saa peittää
Tänne kelpais yks avain kans.
Avain tekis terää. Olisi kiva päästä testailemaan peliä joka näyttää enemmän D2:n seuraajalta kun itse D3.
Avain kelpais, näyttää sen verta mielenkiintoiselta tapaukselta tämä peli. Ja toki annetaan hyvän kiertää ja palautetaan mahdolliset lisäavaimet tänne kommuuniin kiertoon.
Today I've been mostly harmless.
Anna minulle avain please!

Viikon sisään kuulemma pitäisi tulla ns. legacydumppi. (Kaikki hahmot siirretään "legacy" leagueen, ja näin ikäänkuin default league nollataan)

Näin ollen kun tuo sitten tapahtuu niin olis kiva jos suomalaisia joilla on vielä pelihaluja niin saatais kasaan jonkinsortin porukka millä luotais sitten kaikki uudet hahmot ja vois yhdessä alkaa porukalla hakkaamaan.

Tällainen idea vain heräsi kun yksin pelaaminen on huomattavasti vähemmän viihdyttävää kuin tuo ryhmässä mögeeminen... varsinkin kun toi ryhmäkoko nostaa nasevasti noita droppien määriä yms.

Ainiin viikonloput jne, nyt läks kosanderit lärviin.
The Strongest Marauder in the (May 19/20) Three hour hardcore 0.9.9 race and proud owner of +20% virtual phiines size
Juu oon ootellu avaina kohta n.6kk , oishan sitä jo kiva päästä pelaileen.
"
Jaketin wrote:
Juu oon ootellu avaina kohta n.6kk , oishan sitä jo kiva päästä pelaileen.

Samanlainen tilanne itsellä. Jos löytyy avaimia niin kelpaisi mullekin.
Voin antaa jollekkin accountin vaihdossa diablo 3 beta koodiin, kiinnostuneita?

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info