- Swedish Community -
spelar i_can_win och hurt_me_plenty på onslaught nu (61/40ish), har även en 77 ranger som heter bad_connection
| |
Tjena!
Letar efter någon/några svenskar över level 70 som vill köra maps. Heter "Zeeed" ingame och är en level 77 tank EK marauder, klarar vilken map som helst. Levlar också en wander som är i level 60 ish och heter "SnipeSwiftly". IGN: Ecylon Last edited by Zeeed on Aug 20, 2013, 6:41:14 AM
| |
Kul med lite nya ansikten! Gå gärna med FB-gruppen också, eftersom jag troligen tror att det blir lättare att hålla kontakt där.
Ska uppdatera era namn senare. Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
Tjena grabbar! Jag är sugen på att börja igen, haft ett litet uppehåll.
Har en lvl 72 ranger som nickar Kaahri. Spelar på Standard. Har även en 37 Shadow som heter Udik. Jag hittar inga bra sidor med UPPDATERADE builds, eftersom jag är noob och passive har fått reset så letar jag efter en skojig build. De flesta jag hittar är ouppdaterade. Vad jag söker är en build till min Shadow. Gärna en EK-build. De jag hittar är ouppdaterade. // D. Last edited by brainstab on Aug 20, 2013, 3:18:51 PM
| |
Uppdaterat de senaste namnen!>
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
| |
| |
| |
| |
Är teamspeak servern aktiv, undrar jag? :o
"I didn't leave a mark on history, I French kissed it!"
| |
Kanon med ett krypin för oss Svenskar med :)
Jag joinar gärna TS clienten. IGN: Anarchy BubblarenW level 84 (dual curse, dual arc totem, tiny summon experimenting, CI, crit) BubblarenA level 83 (Elemental wanderer, supporter) Jag har några karaktärer i Standard också, men spelar inte med dom förrän Anarchy är slut. Några låg levlare I HC och Onslaught finns med. Jag är en före detta hardcore spelare, med ca: 26 års spel erfarenhet av alla olika slag. Det är inte ovanligt att jag sitter upp till 40 timmar i streck med PoE (Kolla poestats så har jag spelat över tre dygn som längst). Det händer att jag håller upp några dagar med ibland. Jag är intresserad av alla ligor (sc+hc). Jag har bara inte hittat rätt personer till det ännu. Speciellt Svensk talande. Jag använder inte FB och tänker inte göra det heller. Så den som vill ha kontakt med mig kan göra det här i tråden, forum/PM, TS, Skype eller ingame. Bugar stort för initiativet. Thackar OP. |
|