Swedish players

"
"
Jaevel wrote:
Fasiken, har näst intill suttit och små kollat på timern och forumet hela dagen idag. Men ingen tur ännu!

Det är samma sak här också du och varje gång som timern går ut så håller man tummarna och hoppas på att det ska vara ens egna namn som kommer up.
3
2
1
[random namn] -> FAN!

och så sätter jag på något annat spel för tillfället. Inte kul alls.

Hahah, precis så tänker jag med. "Nu måste det vara jag!!!" men icke!

Har plöjt igenom Skyrim, Orcs must die!, Dead Space, The Binding of Isaac, åtskilliga timmar på Black Ops, TF2, Borderlands och lite andra mysiga spel i väntan på PoE, D3 och GW2 ofc. De senare två får man la vänta lite längre på dessvärre.
"
i väntan på D3 och GW2 ofc. De senare två får man la vänta lite längre på dessvärre.

Ja verkligen ^^

Jag ser fram emot när man har dem också :) Så jag kan lägga upp filmer om det med.
Cant have to much Junk in your Stash
Äntligen Svenskar :D

Hoppas verkligen att det här spelet kommer att bli bra ! Skulle va soft med ett spel som är värt att spela. BETA är ju ganska ok men det fattas fortfarande mycket kontent och lore.

Blir interessant att se hur det kommer att förändra sig tills launch.
lvl 5 witch :D
Jo, ska bli intressant och se hur spelet utvecklas. Ser verkligen fram emot spelet, har två polare som kom med idag, men tyvärr fanns ju bara en extra nyckel. Duh.
"
Jaevel wrote:
Jo, ska bli intressant och se hur spelet utvecklas. Ser verkligen fram emot spelet, har två polare som kom med idag, men tyvärr fanns ju bara en extra nyckel. Duh.

Ooooh... BURN!

Nah just kidding mate! Vi får nästan ge varandra keys först. Svenskarna i första hand eller hur? ;)

Kör nån av er GW?
http://hom.guildwars2.com/
Gå in på länken och sök på: Shameena Shridevi

Inte kört något på typ ett halvt år snart. Så förbannat uttråkad på det.

Edit: Länkjäveln ville inte funka. >:C
"
"
Jaevel wrote:

Ooooh... BURN!

Nah just kidding mate! Vi får nästan ge varandra keys först. Svenskarna i första hand eller hur? ;)

Absolut, låter som en bra idé :)
Tjaa joo jag är svensk (: , har faktiskt en beta key som jag ska ge till en vän fast har ingen intresserad ^^ så skicka ett PM om varför just du ska ha den så kan ni kanske få den ;)
Redan en lycklig vinnare (: så nu har jag ingen mer Beta key ^^

Vinnaren: Jaevel
"
Lulu1301 wrote:
Tjaa joo jag är svensk (: , har faktiskt en beta key som jag ska ge till en vän fast har ingen intresserad ^^ så skicka ett PM om varför just du ska ha den så kan ni kanske få den ;)

Hahaha låter som om du vill ha några som lägger sig på sina knän och ber för att få din key? :P

Aight! I can play that game.

Edit: Dammit too late!

Edit2: Darn you Jaevel! Du får giefa en key till mig om du får en till. :3

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info