Finnish corner!
" Haluatko jonoon? ;) Jos haluat, pistä se jono tähän (ja lisää ittes perälle), muista ne boldaukset :D Derpy!
|
![]() |
1: sssu1 avain saatu (minuteman465), friend key DaLilmanille
2: Arbiter avain saatu (maximi), friend key Forbayalle 3: DaLilman avain saatu (sssu1), friend key tulossa 4: Ann3li avain saatu (Evix), friend key tulossa 5: Forbaya avain saatu (Arbiter), friend key Easywheelille 6: Easywheel avain saatu (Forbaya), friend key Deathrashille 7: Deathrash avain saatu (Easywheel), friend key tulossa 8: maximi avain irc:stä, friend key Arbiterille 9. Lockie 10. Evix avain junan ulkopuolelta, friend key Ann3lille 11. woundedk 12. Kullikuoppa 13. spinexion 14. Neximonium 15. Ravagerer avain saatu junan ulkopuolelta, friend key tulossa 16. Highlander 17. mkz 18. Jarppa 19. t6nism 20. Stohmis 21. spacebacon 22. jamokoo 23. Demawil 24. ShibbyW 25. Terppaz 26. philamanZ 27. Jonkki 28. L4mppu 29. Filthy 30. soppathekeitto 31. BelayaSmert --- 32. Kujumi 33. Sikkis 34. Zeginar 35. Lockjaw 36. villey 37. Playersonality Siinon. |
![]() |
Kyl mun avain tulee junaan ei mun kaveri porukassa oo innoikata pelaajia tämmöseen peliin :)
|
![]() |
muistakaa aktiivisuus kans junan seuraava voi jäädä ilman keytä jos ei oo koskaa täällä kommentoimas
mut paras tapa o kommentoida ircis... kahto mun sigua mut yllättävän noppee saatu porukalle avaimii näin viikon sisällä ONNEA kaikille odottajille meillä on siis quekenetin irkki ja ts valmiina, ts osa porukasta jo käyny juttelee myös sinne ei kaivata pelkkii kuuntelijoita... mulla ei oo mikkii tyyppei me ollaan myös quake netissä kannulla #pathofexile.fi
rupattelua ja kiroilua yms... vapaa sana |
![]() |
Voisko mutkin lisäillä tohon listaan?
Friend keyn voin laittaa kiertoon tänne ilmamuuta. |
![]() |
1: sssu1 avain saatu (minuteman465), friend key DaLilmanille
2: Arbiter avain saatu (maximi), friend key Forbayalle 3: DaLilman avain saatu (sssu1), friend key tulossa 4: Ann3li avain saatu (Evix), friend key tulossa 5: Forbaya avain saatu (Arbiter), friend key Easywheelille 6: Easywheel avain saatu (Forbaya), friend key Deathrashille 7: Deathrash avain saatu (Easywheel), friend key tulossa 8: maximi avain irc:stä, friend key Arbiterille 9. Lockie 10. Evix avain junan ulkopuolelta, friend key Ann3lille 11. woundedk 12. Kullikuoppa 13. spinexion 14. Neximonium 15. Ravagerer avain saatu junan ulkopuolelta, friend key tulossa 16. Highlander 17. mkz 18. Jarppa 19. t6nism 20. Stohmis 21. spacebacon 22. jamokoo 23. Demawil 24. ShibbyW 25. Terppaz 26. philamanZ 27. Jonkki 28. L4mppu 29. Filthy 30. soppathekeitto 31. BelayaSmert --- 32. Kujumi 33. Sikkis 34. Zeginar 35. Lockjaw 36. villey 37. Playersonality 38. Teemuki Thar ye are. (Winsaucetrain GO!) Derpy!
|
![]() |
" Jooh, koitetaan katsoa et avaimet menee porukalle jotka käy välil jopa kattomas et mitä tääl tapahtuu ;) Useimmat joko postailee tai on käyny tuol IRCis, tarkistetaan varmaan kohta toi lista et kuinka monta inaktiivia siel on.. Periaattees vois tehdä jatkos esim. niin et friend keyn saanut pistää jonossa seuraavalle PM ja vihjailee et pitäis osoittaa olevansa elossa, ennen ku lähettää keyn. Kivahan se ois lähettää kaikille suoraa, mut valitettavasti ei o kauheen kiva jos osa avaimista katoo matkalla. Siis, postailkaa aktiivisesti tääl tai IRCis (tai käykää TS meluamassa) ni tiedetään et ootte läsnä ja kiinnostuneita :) Ei tahdota natseilla, mut jonottajilla on sen verran kova täpinä et junan moraali ei välttämättä kestä jos avaimia katoo matkalla :D Derpy!
|
![]() |
Joo voisha tuol Ts:ssä jonain päivänä käyä. Kyl mä ton Annelin kaa jo siel juttelin yhtenä päivänä. Mut ois kiva semmone yhteisöjuttu jol ois vaikka sivut ja muuta.
|
![]() |
mul o sivut jo valmiina useemma vuoden takaa
nimen vaa vaihtaa ni menee, mut toisaalta tää sivu ollu mulla useet vuodet ja useet killat http://poutros.guildomatic.com/forums/ me ollaan myös quake netissä kannulla #pathofexile.fi
rupattelua ja kiroilua yms... vapaa sana |
![]() |
Niin, kuten tuolla aikasemmin mainitsin, että tosiaan laittakaa kaverille PM:ää että varmennatte henkilön jolle avain on lähdössä! :) Samallahan siinä tsekitään se aktiivisuus. :P
#pathofexile.fi @Quakenet
|
![]() |