Finnish corner!

Vitun hyvä tuo VR heitto :D Tosiaan ois mukava jos saatais se Penmakerin kaverin friend invite sitte tähä junaan.
Heads: I win, Tails: You lose.
"
minuteman465 wrote:
"
Arbiter wrote:
"
woundedk wrote:
Eiköhän pidetä pelihousut ehjinä betaa varten ja oteta ihan rauhassa :)

Ei kukaan junailija ole luottamusta pettänyt, päinvastoin homma on toiminut hämmentävän hyvin kun ottaa huomioon normaalin suomalaisen junailukulttuurin tason :)

Jep, ei oo onneks VR asialla :D

Hah nyt sain kyllä illan parhaat naurut kiitos tästä :D

Samoin :D:D Joo-ooh. Mutta kerta tälle linjalle lähdettiin niin:
Poika kysyi isältä: "Isä, mitenkäs tämä yhteiskuntajuttu niinku toimii ja mitä siihen kuuluu?"
Isä istahti pojan viereen ja vastasi: "No, otetaampa esimerkiksi tämä meidän perhe:
Isä tuo rahan tähän yhteiskuntaan, joten olen markkinatalous.
Äiti kuluttaa rahat ja päättää asioista täällä, niin hän on hallitus.
Lastenhoitajamme on kodin ylläpitäjä, joten hän on yritykset.
Ajamme sinun etuja, niin sinä olet kansalainen.
Pikkuveljesi on maamme tulevaisuus."
Hetken vielä rupateltuaan päättivät isä ja poika mennä nukkumaan. Yöllä poika heräsi pikkuveljensä itkuun, sillä tälle oli tullut kakat vaippaan. Poika lähti vanhempiensa huoneeseen ja näki äidin nukkuvan sikeästi, mutta isä oli poissa.
Poika meni lastenhoitajan oven taakse ja katsoi ovenreiästä. Hän näki isän siellä voimistelevan lastenhoitajan päällä. Poika sitten koputti ovea, ei vastausta. Koputti uudelleen, ei vastausta. Poika päätti mennä takaisin nukkumaan.
Seuraavana aamuna poika meni sanomaan isälleen: "Isä, luulen, että olen ymmärtänyt tämän yhteiskunta jutun."
Sitten isä jälleen istahti pojan viereen ja sanoi: "Hyvä! kerroppas nyt ihan omin sanoin sitten."
Ja poika vastasi: "Hallitus nukkuu sikeästi, markkinatalous panee yrityksiä, eikä kansalaisia huomioida ollenkaan kun maamme tulevaisuus on kaulaansa myöten paskassa."
#pathofexile.fi @Quakenet
Voi vittu anneli :D
Heads: I win, Tails: You lose.
"
easywheel wrote:
Voi vittu anneli :D

Noh? Eikö muka ollut hyvä?
JATKOSSA JUNALAISILLE TIEDOKSI:

Minimi aktiivisuus vaaditaan, koska infiltraattoreita venäjältä ja muualta on iskeytynyt keskuuteemme, jatkossa
1: sssu1 avain saatu (minuteman465), friend key DaLilmanille
2: Arbiter avain saatu (maximi), friend key Forbayalle
3: DaLilman avain saatu (sssu1), friend key tulossa
4: Ann3li avain saatu (Evix), friend key tulossa
5: Forbaya avain saatu (Arbiter), friend key tulossa
6: Easywheel
7: Deathrash
8: maximi avain irc:stä, friend key Arbiterille
9. Lockie
10. Evix avain junan ulkopuolelta, friend key Ann3lille
11. woundedk
12. Kullikuoppa
13. spinexion
14. Neximonium
15. Ravagerer
16. Highlander
17. mkz
18. Jarppa
19. t6nism
20. Stohmis
21. spacebacon
22. jamokoo
23. Demawil
24. ShibbyW
25. Terppaz
26. philamanZ
27. Jonkki
28. L4mppu
29. Filthy
30. soppathekeitto
31. BelayaSmert

32. eteenpäin, ovat vaadittuja tulemaan IRC:iin, TS:ään tai sitten olemaan muuten aktiivisia foorumilla! Parempi myös että olet aktiivinen muutenkin, vaikka sitä ei sinulta vaadittaisi!

JOTKA SAAVAT KEY:N, TAI OVAT SAANEET JA ODOTTELEVAT OMAA BUDDY KEY:TÄ:
Ilmoita AINA foorumille että olet avaimen ottanut vastaan! AINA EHDOTTOMASTI, HETI!!

Ja JUNALAISET TAAS:
Ennenkuin saatte avaimenne, todistatte suomalaisuutenne, varmasti tulee buddy-key:n lähettäjältä joku PM tai muuta missä on vain yleisiä kysymyksiä, joihin tulee vastata täysin todentamismielessä, tällöin vältetään mahdolliset "ulkopuoliset" tästä junasta.

Kiitos ymmärryksestä.
Last edited by Ann3li#6919 on Sep 29, 2011, 11:11:32 AM
+1 to the above.
IRCistä löytyy helposti tietoa ja peliseuraa ja juttuseuraa ja jatkossa junaan liittyville hyvä tilaisuus tiedottaa aikeistaan ;)

Lisäksi nykyiset junalaiset vois käydä siellä meluamassa että nähdään kiinnostuksen määrä ja suomalaisuus vähän paremmin ;D
Derpy!
Tuo oli kyllä hyvä lisäys! Ei ainakaan tuu "ylimääräisiä" vinkumaan avaimia :D Harmittaa vaan että on nyt viikonloppuna ehkä menoa ni ei kerkee välttämättä paljoa pelailla... :<

Ja IRC ei ole kyllä innostanut sitten vuoden 2009(?)... Mutta eiköhän tuota jokupäivä tuu käytyä huutelemassa siellä, varmaankin nickillä Deathrash tai Eternity-.
Last edited by deathrash#3887 on Sep 29, 2011, 11:15:15 AM
Minä se venäläinen infiltraattori en ainakaan ole, jos nickistä joku sellaisen kuvan sai :D venäjäähän se on, mutta tarkoittaa erästä suurta suomalaista sankaria..
"Disappointment is the reflection of your passion towards something..."
"trastuit, trastuit rajan yli marssinut mä oon, ja tervehdyksen tuon nyt teille avot harasoo.
Olen Arkangelist tullu ja tapellu kuin hullu, ja kaikkihan sen näkee kun on sorkat ja pää"

"Ämmät paistaa piirakoita, ne laittaa pieniä iivanoita, nakramo, naljamo, ruukon mars"

Ann3li pisti ruoskan viuhuun. En tiiä kuin tarpeellista tuo nyt on, mutta jos se mielen rauhaa antaa porukalle, niin mikäs siinä.

Saas nähä kerkeekö uus pätsi tulla ennenku juna saapuu tänne Keravalle :)
Tämä todennus ei ollut yksinomaan minun ideani, mutta muiden betalaisten kanssa IRC:ssä tuli keskustelua sen verta, että todettiin että tämä paras ratkaisu, koska näitä ihmeellisiä henkilöitä on tänne saapunut jostain ja Google Translatella vetänyt tuohon että pääseekö junaan, joten ihan vain tämän takia päätimme ettei mene key:t hukkaan mihinkään tai inactive porukalle! :)

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info