Finnish corner!
Mythos meni kyllä pieleen niiden craftien kanssa, sitä ennen se oli ihan kelpo peli. Tämä uudestaan lämmitetty versio alkoi kyllä tylsistymään jo lvl20 tienoilla
|
|
" Mitä nyt videoista olen nähnyt, näyttää siltä että PoE on ottanut paljon vaikutteita Diablo2:sta, joka ei minua haittaa koska Diablo2 on mielestäni erittäin hyvä peli. Mutta varmasti PoE:ssa on paljon muutakin sisältöä kun mitä voi videoista nähdä, siinäpä samalla syy miksi itse tahdon peliä testaamaan. |
|
Diablo 2 fanina odotan innolla että pääsee tätä testaamaan! Paljon on tosiaan vaikutteita D2:sta, mutta esimerkiksi tuo "talent tree" on kyllä yksi hieno lisä josta plussaa!
Damn timer, you scary!
|
|
Tuosta "talent treestä" hieman minun ajatuksiani
Ulkonäkö muistuttaa paljon Final Fantasy X:ssä olevaa sphere gridiä. Toisaalta FFX:n sphere gridissä oli aktiivisia- ja passiivisia taitoja, ja PoE:n talent treessä (tietämäni mukaan) on vain passiivisia taitoja (aktiiviset taidot vain kivien kautta?). Kokonaisuutta ajatellen vaikuttaa hyvältä lisältä peliin. + Minulta |
|
" Kyl joo, sellasella nimellä taisin siellä liikkua. I confirmed that I am still in HC league. Then I died.
|
|
" Joo, passive tree on aika pitkälti FFX tyylinen gridi ja aktiiviset tulee kaikki kivistä, vähän samaan tyyliin kuin FFVII:ssa materia systeemi. E:oho tuplat I confirmed that I am still in HC league. Then I died. Last edited by Targuil#7640 on Sep 17, 2011, 4:40:00 PM
|
|
Juu, olishan tuo beta avain ihan kova sana.. Ei oikei tärpänny Diablo 3 betakaan (yllätys). No, ehkä jonain kauniina päivänä saan tuon beta avaimen.. Viimestään open betassa :)
| |
Terve Ruotsista, Een ossa poho oijken suomenkeli ko kylla tääla minaa oon syntunu. Tarten BETA avame kii, olles tytupävinen yoos sai.
|
|
" Taitaa Final Fantasyt olla tuttuja jollekkin muullekkin kuin itselleni :P |
|
jåå-å, avvaimia ettiessä...
|