Finnish corner!
No laitetaan sitten
sssu1 Arbiter DaLiman |
|
Reiluinta mielestäni olisi että seuraava "vaunu" olisi se, joka oli minutemania jäljessä Tepaxfulin avaimen jahdissa, jatkuen siitä eteenpäin. ;)
|
|
Oi kun saisikin tähän videopeliin Beta-avaimen, se olisi loistokkuutta!
Vanhana Diablo 2-grindaajana tämä varmasti maistuu sangen herkulliselta ja varmasti toimii oivana välipalana tuota uutta Diaboloa odotellessa. Jos joku sitä key:tä haluaa antaa, niin PM:llä vaan :) Mutta en usko että napsahtaa kohdille. :s Mitenkäs, onko tässä pelissä kuinka laaja suomiskene? #pathofexile.fi @Quakenet
|
|
" Jonon jatkolle vaan sssu1 Arbiter DaLiman Ann3li Last edited by sssu1#2308 on Sep 26, 2011, 11:08:10 AM
|
|
" Se olis sitte minä. Ja tän hetkinen "juna" on: 1: sssu1 2: Arbiter 3: DaLilman 4: Ann3li 5: ?? Mua ei haittaa :D Derpy! Last edited by Arbiter#3679 on Sep 26, 2011, 11:08:48 AM
|
|
Hienoa että on aktiivista porukkaa! Oletin, että kukaan ei jaksaisi listaa muodostaa :D! Loisto työtä!
Damn timer, you scary!
|
|
" ssu1 Arbiter DaLiman Ann3li #pathofexile.fi @Quakenet
|
|
Ja aina kun on keyn saanut poistaa itsensä listasta ja postaa uuden.
|
|
Ei tunnu yhtään reilulta että tämä lista tehdään näin. Olin Tepaxfulin kisassa toisena. Miksei siis tämän junan ensimmäistä avainta Tepaxfulin kisan toiselle, toista kolmannelle ja niin edespäin. Ei tähän listoja tarvita, näkeehän sen kuka seuraavana postaa.
E: Toisin sanoen tuntuu siltä että porukka rupeaa kiilaamaan... Last edited by Forbaya#6109 on Sep 26, 2011, 11:11:38 AM
|
|
Näyttää olevan ainakin foorumien osalta aika eloisaa tämä Suomi-skene tässä pelissä, mikä on hienoa ja ihailtavaa, mutta siisti idea tämä juna...Montakos beta key:ta invitetty beta-pelaaja saa? Yhden vai?
#pathofexile.fi @Quakenet
|
|