Finnish corner!

Nemesistä pelaillaan kavereiden kanssa, just koko grouppi kuoltii dominukseen =D
Cheers!
Oon spelaillu dominionia nyt vasta kakkosaktin alkuun (tulevalla) critspell scionilla, oli kyllä niin outoa alottaa tyhjällä stashilla kun standardin puolella on ikuiset tilaongelmat XD Saa nähdä miten pitkälle pääsen kun aiemmin tänään failasin niin paljon standardin fire/summonerilla mercilessissä lopputornin caliga-minibossia vastaan ennen kuin aloin päästä jyvälle. Meikäläisen kone on niin wanha et en tiiä viittinkö ikinä edes kokeilla Dominusta kunnolla, sääefektien aiheuttama lagi on nimittäin toisesta maailmasta.
Split 'n' fork(lift)
Morot kaikille. Onko kukaan tehnyt mitään suomikiltaa? Ite pelaan Nemesisksellä ja oon lvl 59 merc act 2 atm. Jos löytyy muita innokkaita / kiltaa niin pm mulle, liityn mielelläni, kukaan kaveri ei tätä pelaa nii olis hauska maanmiehien kaa pelata.
"
Dhul wrote:
Morot kaikille. Onko kukaan tehnyt mitään suomikiltaa? Ite pelaan Nemesisksellä ja oon lvl 59 merc act 2 atm. Jos löytyy muita innokkaita / kiltaa niin pm mulle, liityn mielelläni, kukaan kaveri ei tätä pelaa nii olis hauska maanmiehien kaa pelata.

Joo laitetaan joku kilta pystyyn Nemesikseen! Itellä nyt 54lvl ranger ja 31lvl shadow työn alla.
IGN: Wanderiin
killat on league wide
My best char so far https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1211377
Täällä kans yks innokas dominationissa pelailija.
Tällä hetkellä lvl 62 facebreaker infernal blow buildillä.

Mites sen killan perustaminen?
Jos pistän illalla sen pystyyn niin kaikki halukkaat pistäkää vaikka privaviestillä mulle teiän IGN ni pistän kutsuja.

Mites Finnish Lions? White Lions? tai jotai sellasta?
Nemesis pelaaja täällä. Suomi Perkele ja olen mesis.

@betazoid
Ilmeisesti jäseniä löytyy, mutta olisiko kellää nimi ehdotuksia?

Hakkapeliitat?
White Lions?
Finnish Lions?
Suomi Finland Perkele?

Heitelkää ehdotuksia
No Trollcapital ois hyvä :D no leikki leikkinä. Juu oisin kiinnostunut moisesta killasta.
From Finland.
En pistänyt tänä iltana vielä kiltaa pystyyn, koska ajattelin odottaa vielä jos joku keksii hyvän nimi idean.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info