Finnish corner!
Moro
Liityinpä sitten tänne foorumeille toivomaan beta avainta, vanhana diablo konkarina näyttää sen verran kiinnostavalta Heads: I win, Tails: You lose.
|
|
Tässä on tullu pelailtua dead islandia ajankuluksi. Ihan mukava peli, pyörii hyvin vanhemmallakin koneella. Tosi muutamat konsoliporttausongelmat näkyvät, esimerkiksi aseiden vaihto on vähän kankeaa.
|
|
Noniin rakkaat suomalaiset!
Nyt kun olen päässyt betaa testailemaan niin hyvältähän tuo vaikuttaa! Ja tuo nyt ei ollut varsinainen syy postaukseeni, vaaaaaaan; TÄTTÄRÄDÄÄ! Friend invite on saapunut. Laitan jossain vaiheessa tänne uuden viestin (tod.näk. joskus alku illasta), jonka jälkeen ensimmäinen minun jälkeeni postanut ei-betalainen saa friend inviten minulta! Lykkyä tykö! Ps. Sori jos pakotan teidät kököttämään nyt loppu päivän koneella, mutta tarkempaa aikaa en osaa sanoa, milloin postaan tuon viestin! Damn timer, you scary!
|
|
Suomalaisille oma beta juna threadi tänne kohta ? Saadaan avaimia järjestyksessä laitettua.
Last edited by DaLilman#6356 on Sep 26, 2011, 6:02:42 AM
|
|
" Joo, jos joskus sattuisi tuurilla pääsemään betaan mukaan ja alkaisi noita avaimia saamaan niin mielellään niitä tänne heittelisin. Meneehän se ilta tässä f5 rämpätessä... kuhan ei satu nappula kulumaan puhki :) Last edited by minuteman465#0450 on Sep 26, 2011, 6:12:31 AM
|
|
Eiköhän kohta niitä avaimia ala tulemaan. Seuraavan päivityksen jälkeen kuulemma toi ajastin ei ole 25minuuttia.
|
|
Se joka saa Tepaxfulin avaimen ni voi sitte varmaa alottaa suomi junan tänne?
Heads: I win, Tails: You lose.
|
|
Alkaakohan täällä kohta tapahtua jotain. Tässä useampi tunti jo tullut vaanittua.
|
|
Onhan tässä tultu odotettua avainta jo jonkin aikaa.. Ei oikeastaan kovin pitkään, mutta olen ollut foorumilla mielestäni kohtuullisen aktiivinen.. Saas nähä kuka saa ekan avaimen täältä :)
| |
Suklaajuna? :D
Derpy!
|
|